Jag är ett tekniskt geni!

wooohoo, jag har fått igång en dator!!
blir inte långvarig här eftersom familjen hänger över axeln på mig, och henke av nån anledning absolut måste kolla vad en dum kamerasladd kostar. detta kan givetvis inte vänta 10min, utan måste göras på dikekten!
underbar kille ibland dedär.

dagen lite snabbt då.
bilresa i alldeles för många timmar, it sucked horsedick som vi så fint brukar säga i bland sådär. det var varmt, långtråkigt, och trångt eftrsom henke var tvungen att ha massa väskor, tröjor å andra viktiga saker inne i bilen i stället för i bagaget.
åh, verkligen myspys! NOT.
väl framme i lund där vi ska bo i våra kusiners hus blev det lunch med farbror peter, en sväng till lomma beach, och sedan iväg till malmö för att kolla simningen. ett riktigt kul och spännande pass med många bra resultat som sanna berättade lite om nyss!
nu har henke badat i kusinernas damm/fontän här ute (jaaa, vilken toppenidé..?) och står och hoppar, viftandes med armarna, utanför fönstret precis utanför mig. ser det som min systerliga plikt att avsluta min lilla update för att gå ut och puffa i honom i dammen igen.
keep up the good work med bloggen sanna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0