Hemma!

kom hem i natt någon gång vid halv 12 ungefär efter en seg bilresa hem från malmö. vilma sov som en stock och jag lyssnade mest på musik hela vägen, men skönt att komma hem vare iaf!
fick lite besök här straxt efter tolv, men somnade inte förrän vid fyra, men då sov jag verkligen som en prinsessa. så skönt att komma hem till sin egen säng! :)

dagen i dag har varit riktigt skön. när jag vaknade blev det en cykeltur till affären för att köpa lite frukost åt oss eftersom det ekade tomt i kylen. oj så snällt av mig att erbjuda mig att cykla iväg sådär, pluspoäng till mig!
resten av dagen har bjudit på lite fler cykelturer, hämtning av väska, lite tvättande av kläder, upppackande av carros sim-väska, och kollandes på när pelle och krisse vindsurfar respektive försöker vindsurfa på roxen. mycket mys!

nu är det dags för ännu mera mys, och mamma mia! älskar den filmen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0