hang over

då var det dags för dagens inlägg. jag hade en riktigt rolig kväll igår men idag mår jag som jag förtjänar... kanske att det blev lite väl mycket av det goda, men det är svårt att tacka nej när man blir bjuden. något att träna på kanske? det började i alla fall med att samuel och jag satt vid 55:an och bara chillade. sen dök min bror och han kompisar upp och joinade. efter en bra stund på 55:an drog vi vidare tillsammans med dom till platå som också var den sista destinationen innan hemgång. det blev som tur var inte lika sent som förra veckan, nu var jag väl hemma runt två/halv tre någon gång. en riktigt lyckad kväll, helt klart.  det finns bilder som kanske kommer upp så småningom. men inte nu och inte idag.

nere i malmö räknar paddan och fiskmåsen ner till ledigheten. bara tre pass kvar nu! i eftermiddag är det 100rygg och lag som gäller för tjejerna. blir kalasbra! becka kör stenhårt på läktaren, skriker och hejar från både henne och mig. det är bra det! lite stöd behöver dom små 92orna.

amen just det. ni har ju ingen koll på hur det gick igår på finalerna. carro slog till med två pers, ett ledde till silver. frida persade också och det räckte till brons. dom är ju för duktiga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0