goodbye

nu är allt packat, kirrat och klart inför KRETA imorgon. ska bli så sjukt skönt att komma iväg och framförallt när det är till värmen jag ska. underbart verkligen!

idag har det mest varit lugna gatan med förberedelser inför semsern, det vill säga handla, packa och sånt där fix ni vet. har även hunnit med en löprunda på 5km och jösses säger jag bara. den tog! kanske inte konditionsmässigt, men jag är verkligen inte van att motionera genom löpning och när jag väl gör det känns det som hela kroppen ska braka samman. men nu sitter jag här med blåsor under fötterna, en svullen fot och värk från naveln och neråt. känns ändå bra måste jag säga!

passade på att köra lite idag också. för första gången fick jag motorstopp i trafiken och inte bara en gång utan två i rad. ja jävlar vad stressande, men någon gång ska väl vara den första och det är nog bra träning. även fast det suger hästballe när det väl händer. haha!

tjejer, håll ställningarna här på biglumps.blogg.se medans jag är borta. och om vi kraschar med flyget så vet ni att ni är bäst och jag gillar er MASSOR! (jodå, paniken och ångesten över att krascha är rätt rejäl nu....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0