finito!

då var SM slut. lite sorligt faktikst, det har varit så grymt roligt under dom här fem dagarna. nästan så pass roligt att man vill spola tillbaka tiden och börja om från början. men bara nästan. en veckas träning och sen är det ledigt ett par veckor, det lockar faktikst rätt mycket. ska bli skönt att få koppla av och tänka på något annat, så att man är redo att kötta när det drar igång igen.

avslutningen idag var grym. massa bra simningar av lassarna! vilma tog jsm-brons på 1500 frisim, killaget slog svenskt rekord och tjejlaget simmade toppenbra. bra avslut på ett bra sm helt enkelt!

nu ska jag dra på mig lite civila kläder inför kvällens bravader. check!

Kommentarer
Postat av: kinell

FAN VA BRA JOBBAT TJEJER!!!!!! sa himla kul att ni simmat bra hela ganget, hoppas ni ar nojda sjalva ocksa! forsta semestern som icke-simmare och tror ni inte att jag bor precis brevid en 50m bassang bara for det? haha. kopte mig den billigaste badmossan och glasogonen och var i och simmade imorse. ni fattar inte hur sjukt segt det var, men skont nar jag var fardig. saknar er, hoppas ni har det bra :) puss knellen

2009-07-05 @ 21:20:04
URL: http://knell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0