fem dagar!

mitt bidrag till bloggen kommer kanske lite sent i dag, men bättre sent än aldrig!
har småfixat lite mest hela dagen. packat klart väskan (eller iaf nästan..), vart en sväng på ikea fär att inhandla lite filtar mm som kan va bra att ha till p.l.u.f.s nästa vecka, övningskört lite bil, målat naglarna, fixat pass åt mamma och henke, dammsugit huset.. ja som sagt, lite småfix sådär.

när det var avklarat blev det fika i stan med frida och sanna. var tvugna snacka av oss lite nu när vi ska befinna oss på lite olika platser i sverige ett tag framöver. :) eller okey, frida och carro får jag dras med ett tag till eftersom jag är så enormt gullig att jag hänger med till malmö med resten av familjen palm och kollar lite på sumsim!

när vi kände oss klara med fikat blev jag i alla fall upphämtad av krisse. vi svängde förbi affären å hyrde film och köpte godis, och sedan bar det av mot lambohov för film och mys. hahah, kors i taket, vara borta fem dagar (kommer hem igen söndag kväll) känns plötsligt nästan som lång tid ju! :P

nej nu ska jag bränna lite skivor så jag kan terrorisera familjen med lite måns, gyllene tider, star pilots, poets, och annan lagom bra musik HELA vägen till malmö! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0