en ny liten telefon

vet ni vad? just nu ligger min nya mobil på laddning. ja, jag har köpt en ny mobil. eller jag, halva betalade jag. en annan är ju tyvärr inte gjord av pengar, även om det vore nice. men eftersom min oranga mobil varit helt pshyco i helgen så var det verkligen dags att skrota den efter två fina år tillsammans. så, nu är det rosa som gäller ett par år framöver. är den inte söt? förhoppningsvis går det att ringa och sms:s på den också!



dagen har inneburit jobb för min del. har fått in lite flyt på jobbet nu, bra det. jobbarkompisarna börjar också snacka lite mer med mig. tydligen ska ju lagret vara det stället där det snackas mest skit. börjar märka av det lite nu. hoppas på mer nästa vecka. kul ju! skitsnack is the shit.

nu är det lotta på liseberg som gäller. klätchig tjej det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0