dag 4

frida, klart vi vet att det är personer som är mysigare än andra på sm. men jag tror att du glömde nämna en? en som är värd att gå på promenader med och vem vet vad som händer på dom? inte vi i alla fall..

dagen då, näst sista på SM. den har väl gått bra tycker jag! jag hoppade i vattnet på 100 fjäril, persade med en sekund och gick till B-final. en liten surprise faktikst! väl i finalen gick 100ingen 1/100 långsammare. lite onödigt kanske, men that´s life. sedan simmade jag försökslaget på 4*200frisim också, inget att hurra för kanske. men vi gjorde det vi skulle och laget gick till final. väl där blev det en silverbläcka för tjejerna, skitbra jobbat!

imorrn är det dags för sista dagen och det innebär 200 medley för min del. för dom andra blir det fullt upp. det verkar som om alla tre ska hoppa i vattnet på tre lopp under försöken. haha, jag är inte avundsjuk om jag säger så. men det fixar dom!

nu, TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0