Dag 4

kör en kort sammanfattning av min dag då.
har simmat 100fj och lagkappen 4*200fr. persade lite i försöken på fjärilet, och ytterligare nästan en sekund i finalen, så det är jag nöjd med. dock kommer det inte i närheten av lagkappen, så stört kul det var!!
bella körde först och simmade jättesnabbt, sedan jag och paddan som båda simmade bättre än vi gjort tidigare, och sist astrid. sjukt jämnt va de i slutet, men astrid var grym och lyckades ta hem 2a placeringen. ett SM-silver som hela laget var sjukt nöjda med! :D wooohoooo!


(sanna,tove,jag och vilma innan insimmet i dag)

i morron är det då dags för sista dagen. helt sjukt vad snabbt det har gått! brukar kännas som att SM håller på i evigheter och aldrig tar slut, men denna gång har det verkligen gått stört snabbt.
kommer hoppa i vattnet på 200medley (spännande, tror inte ens att jag simmat det i 50bana tidigare..) och medleylagkappen. nu håller vi tummarna för att vi avslutar tävlingarna på enn riktigt snyggt sett.
sista dagen kvar, nu kör vi all the way!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0