Dag 1

bra start för oss allihop tycker jag väl va? vissa slår pers, vissa tar medalj, vissa simmar helt okey, vissa förbättrar sig från förska till final,
och vissa är riktigt riktigt grymma! (typ alla lassare!)
själv har jag i dag hunnit med att köra 400fr och lagkappen (som cp nyss nämnde). 400 var väl helt okey, 4a på jsm och 8a på sm, ger mig själv godkänt för det. laget däremot var riktigrt kul, där vi till sist slutade 3a och fick medalj och strumpor som pris! :D

jag och carro tänkte nu de närmaste dagarna köra en liten omgång av "dagens outfit" varje dag. SM brukar väl näst intill vara vår lilla mode-topp på året, då varje dags outfit är ordentligt genomtänkt och alla accesoarerna är noga utvalda.

 

i dag har vi då på oss:
carro: svart lass-tjockiströja, mörkblå ejm-shorts, och ljusblå/svarta flippisar från speedo.
rebecka: svart lass-t-shirt och svarta lass-shorts
vi båda kör på den enkla, men åh så snygga, simmarknuten. helt rätt i sommar!
som kronan på verket har vi dessutom ruggigt snyggt nagellack. dock kom detta inte riktigt med på bilderna, så det får ni helt enkelt vänta till i morron med att se.

 nu är det bedtime här hemma för att ladda batterierna lite inför morrondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0