andra dagen

kul att se att tjejerna håller igång bloggen under sm också, och det där med dagens outfit var ett smart beslut! jag fårstår att ni vill se hur läcker man kan vara fem dagar i streck under ett mästerskap. det är knappt så jag förstår det själv, går det verkligen vara så snygg dag fem på ett mästerskap? men ni kommer få se, det går.

jahopp. simningarna då. gårdagen gick riktigt bra för mig och övriga BL´s. jag är sjukt nöjd och glad över mina 200:ingar fjäril. äntligen liksom! :) idag har det dock inte gått lika bra. en helt okej 50:a fjäril, men 200 frisim var inget att hurra för. kanske att det finns en förklaring till det, men det är inte heller något att hänga upp sig på. det är som det är och gick som det gick. nya tag imorgon! :)

eftersom det inte blir några finalsimningar för mig i eftermiddag ska jag se till att simma in en bra bit och sen heja på alla lassare. kan vara kul det med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0