3e dagen

jani, så var även 3e dagen avklarad. mer än hälften av tävlingen är därmed gjord, så nu ska vi bara se till att hålla skenet uppe de två sista dagarna också. detta tror jag verkligen inte blir några problem, iaf inte om folket fortsätter simma så pass grymt bra som de gör nu! :D
några som var duktiga i dag var alex och jonas som båda tog jsm medaljer, astrid som tog sm medalj, och frida som i dag har persat 7sekunder på 200 rygg. rijktigt bra jobbat där!!
själv har jag i dag kört 100fr och 800fr. lite pers på 100ingen i morse, men strök mig till finalen eftersom det gick för tätt inpå 800fritt. blev sen iaf ett jsm brons på 800ingen, kul det med! 800fritt är väl inte direkt det lopp jag sett fram mest emot under tävlingarna, så jag måste säga att det är väldigt skönt att ha det gjort!



nu är det snart bedtime, men först ska jag se till att carro bjuder er på två dagens outfit. dök upp lite annat i går kväll som tog upp min tid, och vi hann därför inte fota dagens outfit då.. därför kommer ni nu aldrig att få reda på hur gårdagens outfit såg ut. men jag kan väl säga att den kanske påminde lite om outfiten i onsdags och även outfiten i dag. lite samma stil typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0