tuff dag

Jag har haft en väldigt tuff dag, trotts att den sett snarlik ut f´s. Skillnaden var att efter morgonträningen skyndade jag hem (hade seminariet igår så ingen förstalektion). Väl hemma stressade jag runt i en timme för att sedan springa till bussen så ja skulle hinna med första lektionen. Väl av bussen springer ja till skolan och rusar in i klassrummet (bussen va sen.....) och då får jag reda på att lektionen är inställd. och det va min ända lektion idag. Så hem igen och allt stressande var i onödan.... Men men, kunde varit värre. Blev ju faktiskt inte påkörd av bussen(Y)

'
mammas lussebullar. mina ligger på den andra plåten. dom va mycket finare. vem vill inte ha en lusse-krokodil, en lusse-björn ellee en lusse-vandrandepinne liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0