tolfte i tolfte

satte mig framför datorn och såg att jag hade fått ett mail från en skola i usa. scary! känns väl dock inte så aktuellt nu då jag har ett och ett halvt år (på ett ungefär) kvar i skolan. men ändå, har ju funderat på det ett antal gånger och tidigare varit helt anti. men nu vet jag inte längre vad jag vill göra efter gymnasiet. tur att det är ett tag kvar så att jag slipper bestämma mig nu.

dagen har varit bra so far. tog en liten runda på stan med mamma där jag införskaffade mig en ny vinterjacka. woho! därfter gick vi till sporthallen för att se på när fridas lillasyrra agnes spelade handboll. riktigt duktiga var dom, vann väl med 10 mål eller så.

sen dess har det varit lugna gatan och kvällen ser väldigt öppen ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0