Sovmorron

morronträning i morse, mitt pass på 5400m. gick som en dans. (Y)
mr "jag-tror-jag-tar-simledigt-resten-av-året" låg kvar här och sov medans vi tuffingar tränade, så när jag kom hem igen blev det att krypa ner bredvid en stund till för att vakna två timmar senare.
perfekt start på dagen!

just nu packar jag lite smått här hemma..
efter träningen drar jag, carl, jonas och jonas flickvän upp till stockholm eftersom jonas+flickvän ska på dop i morron, och jag och carl ska göra sat-provet.
usch!
borde ha pluggat till dedär egentligen, men det har inte riktigt legat högst på prioriteringslistan dirr.. så nu e de bara att bita ihop, hoppas på det bästa, och få det överstökat.
efter provet ville carl gå en sväng på stan, vilket jag kan ställa upp på så länge vi är tillbaka här hemma vid 6 då det blir middag hemma hos bumbi och lite annat skoj på kvällen. det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0