sm-festen 09

hade ni frågat mig igår om det var roligt i lördags så hade svaret blivit nej. men med lite distans till det så måste jag säga att det faktiskt var rätt kul ändå. kvällen/natten var ju minst sagt händelserik, något som både var positivt och negativt. kan ju nämna att systrarna palm numera har varsitt nytt smeknamn, SF. vad det står för får ni lista ut själva.. hehe.

dock fick jag veta av c igår att lördagskvällen fick ett riktigt tråkigt slut. något som gjorde att jag i två dagar nu gått med fruktansvärt dåligt samvete. tyvärr är det en "hemlighet" vilket innebar att jag inte kan göra något åt det. tur i oturen är att det inte var så farligt som det kunde ha varit, men själva händelsen är vidrig. tryggt samhälle vi lever i!







eftersom det blev utgång utan ingång för min del i lördags så ser det just nu som om det är dags på lördag igen. woho! håller tummarna för att soffan befinner sig på ågatan då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0