sjusovare!

igår sa jag att jag ville försova mig idag så att jag missade morgonträningen. gissa en gång vad som händer? självklart försover jag mig på riktigt. vaknar en timme och en kvart senare än vad jag skulle av ett sms från micke "vart är du?". bra jobbat av mig! men, en gång är ingen gång! :)

idag är det HETSPLUGG som gäller. har prov imorgon och öppnade boken först idag under en håltimma. vet inte vad det är med mig, men jag chansar på skoltrött. har ingen motovation att plugga! det går bra att vara i skolan, men allt arbete som måste göras hemma har jag lite svårt för. men det vänder nog snart, happy thoughts!

ska boka tid hos frissan för klippning och färgning, funderar på page igen. det var ju så lyckat sist menar jag! (ironisk)




Kommentarer
Postat av: H

JAAAA... PAGE! PAGE PAGE! PAGE! jag älskar den frisyren du hade då, jag tyckte du passar superbra i den, även om du själv tyckte annorlunda. Jag röstar på page! :)

2009-12-02 @ 15:29:39
Postat av: F

du va sjukt snygg i det sanna! allt klär en skönhet... he-he...

2009-12-02 @ 15:41:38
Postat av: sara

PAGE!!! du passade asbra i page! :D

2009-12-05 @ 19:48:34
URL: http://knell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0