sjuker.

17 300 meter igår var kanske inte ett så smart drag med tanke på att jag inte kände mig helt 100. idag mår jag mycket sämre. huvudet är värst, sen snoret och sist halsen. helt sjukt hur mycket snor jag producerar. ni skulle bara veta. är inne på min andra näsduksförpackning för dagen. som ni förstår blev det därför ingen träning för mig idag. men imorgon hoppas jag vara på banan igen!

ska försöka ägna dagen åt mitt specialarbete men motivationen är lika med noll. kommer förmodligen inte gå så bra. känns som om jag kommer ligga i soffan och kolla tv/sova hela dagen istället. låter ju så mycket bättre. men vi får se.

har ni sett nya ica-reklamen? sååååååå bra!


humor ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0