SANNA


Vad deppar du till för musik när du är ledsen?
Beror på vad jag är ledsen över. Men alltid är det någon lugn låt med betydelsefull text.
Vill du har barn? Klart jag vill det, men inte på ett bra tag. Först måste jag komma över blöjbytarskräcken.
Hur vig är du? Haha, vilken fråga. Men jag är nog rätt vig, beror ju helt på vem man jämför med i och för sig.
Har du sagt "Jag älskar dig" och sedan ångrat dig? Jag tror inte det. Visst att man använde meningen lite väl ofta i fjorton års åldern, men det var ju då det.
Brukar du bädda sängen? Alltid. Är man pedant så är man.
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS? "Vi får se, beror på hur duktig du e ;)"
Gillar du golf? Det gör jag inte.
Har du någon gån gråtit dej till sömns? Ja, det har hänt.
Har du tänkt på något roligt och skrattat högt inför andra? Det händer ofta, skratta är det bästa som finns ju.
Har du varit riktigt kär någon gång? Inte riktigt kär, men däremot småkär.
Gillar du att gå promenader i regnet? Promenader är inte min grej och inte regn heller, så nej.
Vad var det senaste du sa? "Men då lagar jag mat själv!"
Vem kramade du senast? Skulle tro att det var mamma.
Saknar du någon nu? Jag saknar alldeles för många.
Äger du några converse? Två par, ett par vita och ett par svarta. De är 4 respektive 3 år gamla, FRESH!
Är du allergisk mot något? Nej, något sådant onödigt håller jag inte på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0