right round

två negativa inlägg i rad var inget vidare, därför ska jag fortsätta i carros spår - försöka se livet from the bright sight. (inget illa menat mot rp och fj, även solen har sina fläckar)

kom nyss hem efter att ha varit ute och åkt bil med samuel. grymt kul! vilken frihet att köra ensam, det har helt plötsligt blivit mycket lättare och roligare att köra bil. förmodligen blir det en sväng till motala på lördag, dels för att flasha lite med körkortet men även för att hälsa på mina söta mor- och farföräldrar. samuel hänger nog med då också, något som skulle göra mormor överlycklig.

imorgon är det ingen skola för mig. klassen är i stockholm och jag kan inte hänga med eftersom jag har mina små simgrupper på eftermiddagen. ska därför se till att utnyttja dagen för lite plugg, en sväng på stan, hämta ut mitt körkort, träna två gånger och gå på bio med samuel på kvällen "luftslottet som sprängdes".

wohooooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0