Rebecka


Vad deppar du till för låt när du är ledsen?
Dedär har jag aldrig fattat.. om man är på dåligt humör är det väl 1000ggr bättre att lyssna på en glad låt så man blir på bättre humör eller?
Vill du ha barn? Absolut, men det kan nog få vänta ett tag till..
Hur vig är du? Inte speciellt, men jag kan nudda mina tår när jag står med raka ben iaf!
Har du sagt ”Jag älskar dig” och sedan ångrat dig?  Nej, sånt säger jag bara om jag verkligen menar det, annars finns det ju ingen poäng!
Brukar du bädda sängen?  Är inte jätteduktig med det, men ibland iaf.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Okok. Då gör jag det, hälsa norrköping! Älskar dig!
Gillar du golf? Snacka om världens tråkigaste sport! Spelat en gång, och det sög. Så, nej det gör jag inte.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Det har hänt..
Har du tänkt på något roligt och skrattat högt inför andra?
Många gånger! Är det riktigt kul kan man ju inte låta bli ju.
Har du varit riktigt kär någon gång? Japps!
Gillar du att gå promenader i regnet? Är väl inget jag brukar göra speciellt ofta, men med rätt sällskap och ett paraply kan det ju vara riktigt mysig. I alla fall om man får varm choklad när man kommer in igen.
Vad var det senaste du sa? Halloj!
Vem kramade du senast? Pappa
Saknar du någon nu? Ja det gör jag faktiskt. Ganska mycket dessutom.
Äger du några converse? Jaa. Eller det är väl kanske både mina och carros egentligen, men det borde räknas ändå.
Är du allergisk i mot något? Störiga människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0