om två månader fyller jag arton



idag hände det grejer minsann. morronträning-hem och (för)sova (vaknade 16 min innan skolan började, katchiiiing!)-sen var det en liten svacka på happenings, läste lite om hur man kan manipulera historien och löste väl max två andragrads-ekvation-tal + hängde med girlsen- sen runt lunch nån gång blev det kaos. va tydligen vissa saker som hände i lördags, eller jag vet inte om dom hände, ingen vet, alla säger olika. blev lite jobbigt där ett tag i alla fall. men det löööser sig nog. sånt som kan hända liksom.
det var väl det. typ. plus eftermiddagsträningen då då(typ tretusen bröstsim för den som bryr sig).

nu ska jag kränga nåra fler lussebullar. snittar typ på 6 stycken om dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0