lycklig

gårdagskvällen var underbar! jag kan inte beskriva med ord hur bra jag tyckte att LASSE var igår. allt var så himla perfekt. carro och jag stod längst fram till vänster om scenen. vi stod som längst fem meter ifrån lasse och som närmast två. det var helt galet! vi skrek, sjöng, klappade, hoppade och var bara så himla glada och lyckliga.

vi lyckades ta massor av bra kort. skarpa och tydliga. carro fick till ett par superbra med hennes mobil, så imorse när jag vaknade upp och såg lasse som bakgryndsbild på mobilen blev jag helt pirrig i kroppen. det var så sjukt bra!





ni ser ju bara... så himla perfekt!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

fyyy va uunderbart :O:)

2009-12-11 @ 09:17:07
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0