i can´t explain why we live this way, we do it every day.

vi (jag o sanna) har simmat 17300m idag. vissa har det tufft. vissa andra (carro) däremot, har det inte riktigt lika tufft. hoppas det blir ändring på det och hon från plågas lite i morrn. det här håller ju inte.

väntar på att pappa ska komma tillbaka från affären så att jag kan återgå till normal-läge och gå ur den koma jag är stuck in. behöver godis. socker. kommer han inte snart så får jag väl göra en favorit i repris och ta en näve strösocker. men det försöker jag undvika idag va.

the-most-miserable-person-of-the-day är idag min lillasyster. japp. hon drog på handbollscup igår, nån viktig en. efter fem minuter av första matchen stuka hon foten, tror hon hoppar på kryckor nu och kommer probobly not kunna spela nåt mer. blir nog en glad-fjortis-tjej-95 som kommer hem igen om nåra dar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0