Happy new year!

hade fyllt i samma lista som sanna just lade upp. men eftersom hon var först skiter jag i att lägga upp den jag med, blir lite tjatigt.
i stället kan jag konstatera att 2009 har varit ett grymt bra år. i bland har det varit tufft och man har ju haft några rejäla svackor, men om man tänker efter, vilket år har lixom inte det?
firat nyår med världens bästa på stranden i thailand, hälsat på krisse i norge, en massa roliga studentskivor, dansat bal, tagit studenten, haft en kanonsommar, tagit körkort... jag kan hålla på länge..
kanske blir svårt att toppa förra årets nyårsafton, det var lite utöver det vanliga.. men jag är inte orolig för kvällen, i år kör vi lite annat tema på partyt så att säga, men jag tror det kommer blir toppen!




bilder från last year i thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0