hanna goes EM-maskoten









                                                    
Hanna: såg du maskoten som hoppar omkring runt bassängen? :P
FRIDA: hha nää ?:P
Hanna:

nähä.. synd. haha, om du ska kolla ikväll kan du kolla efter den :) de är en sån där stor maskot et stor dräkt som nån är innuti :P
och imorgon, då ska JAG vara den :D:D
  hahaha.. hoppa omkring i en stor dräkt på kanten under finalerna :D:D
 FRIDA:
men vaaaa ?!?! :D:D ahahahahahha
varför ska du det för ? P
  vadå, är det liksom en svensk eller ?
HAHHAHAHAHAHAHAHA
giuuuuud va kul !
 Hanna: haha nej de är de inte :D
  men i förrgår satt jag på läktaren och sa typ.. "gud va tråkiga dom är dom maskotarna, dom står ju bara stilla.. "
då sa thomas "om jag fixar de jobbet åt dig, skulle du göra de bättre då?"
jag ba "aa lätt!!" trodde aldrig hans kulle göra de.. 
FRIDA: HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH

Snackade med HW igår. hahahahha! håll utkik efter henne på EM ikväll alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0