FRIDA



Vad deppar du till för låt när du är ledsen?
deppar till glada låtar så att deppet ska försvinna.
Vill du ha barn? lätt! två eller tre stycken. killen ska heta theodor.
Hur vig är du? helt klart under medel..
Har du sagt ”Jag älskar dig” och sedan ångrat dig? nää, ovärt.
Brukar du bädda sängen? inte prio 1 kanske. men om jag hinner.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "haha. den kan ändå inte bli bättre än vår så ta det lugnt ;)"
Gillar du golf? golf är tråkigt. och minigolf är det värsta som finns. så naae, golf är inte min grej.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? har jag nog. men inte direkt den senaste veckan.
Har du tänkt på något roligt och skrattat högt inför andra? det har jag! finns ju vissa saker man bara inte kan låta bli o skratta åt.
Har du varit riktigt kär någon gång? tvek. inte riktigt kär.
Gillar du att gå promenader i regnet? naa, regnet höjer ju inte direkt mysfaktorn..
Vad var det senaste du sa? "jaa men jag är trött ju..."
Vem kramade du senast? det va nog mamma.
Saknar du någon nu? ABSOLUT!!
Äger du några converse? världens bästa skor. så jaa, vita, bruna och blåa.
Är du allergisk i mot något? nänä. lucky me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0