eller inte

utgång eller inte? det är den stora frågan. har vägt för- och nackdelar i stort sätt hela dagen och har ännu inte kommit fram till något vettigt beslut. förutom att morgonträningen förstör i princip allt. kul att simma 7km imorrn bitti efter max tre timmars sömn. extra kul för mig då jag de senaste passen varit halvt död i vattnet. gash!

ska i alla fall se till att packa väskan nu så att jag kan göra ett ordentligt insim inför årets viktigaste tävling. jag vill verkligen vara redo när det väl gäller. har vaxat hela kroppen också, inte ett enda hårstrå finns kvar (eller jo, det på huvudet). allt för att det ska gå så snabbt som möjligt. tagga!

he he he. I R O N I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0