mys på st.larsgatan

julen va supermysig. har väl gjort samma saker som övriga sverige; ätit, öppnat paket och myst. härligthärligt. fick massa fint. mest smink. är detta nån sorts hint undrar jag nu. är my natural beauty inte tillräcklig? kan va så.

började träna i morse. men aja, vi överlever. ska ju på ett kul läger sen efter nyår! jääää. smarta som vi är körde vi styrkan direkt efter simningen i morse = ledig eftermiddag. ska fullspäcka den med massa häftiga events. mm. precis. nä men jag hörde faktiskt att mi familja skulle hem till the öhgren-family i eftermiddag. yeees, då får jag mysa med sanna!


hittade en bild från toppen av min o sannas musikaliska karriärer.

ha, bra att becka glömde nämna att hon i morse flydde finköping och drog till nordligare delar. hon är iväg med krisse och åker skidor, minns inte vart dom skulle.. det är därför hon skrivit att hon tränat, för hon har sitt lov nu. frågan är ju om hon har plaskat så mycket som hon skulle.. lilla beckiz.. men i alla fall, tror hon är tillbaka den 30e eller där i krokarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0