update!

back on track. efter tre inlägg i rad av becka kände jag att det var dags att dra mitt strå till stacken. ska se till att fridutscha och paddan också gör det under dagen.

julen har varit kanonbra. den har bjudit på massor av mat, godis, julklappar och mys. felfri skulle jag vilja säga. nu är det dock ett helt år kvar till nästa jul. men det är kanske lika bra, julmat står ju inte överts på listan nu direkt.

efter fyra dagars ledigt från simningen hoppade vi i vattnet imorse igen och det kändes.... PISS. visst att jag var inställd på att det skulle kännas dåligt, men inte så dåligt som det faktikst kändes. under de första 20 minutrarna var varje vänding en andningsövning i sig. lyckat!

nu ska jag sova en stund innan familjen jakobsson kommer på besök. mys!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0