tonight is THE night


- berätta att jag cyklade till skolan i morse! säger carro. - skriv att barnen i afrika inte ska klaga för att dom får gå en bit och hämta vatten, och skriv att det inte är synd om dom som bor i sibirien, för där måste dom i alla fall inte cykla!
jaaa. hon cyklade till skolan i morse alltså. från hjulsbro. 7 kilometer. who´s this girl? the superwoman?! nej men bra jobbat då carro. applåder.


carro förra sommarn. livrädd.

ikväll händer det. ikväll gäller det. det är nu det ska avgöras. det står mycket på spel kan jag lova. who´s the winner and who´s the big fat looser? vem ska ta hem det? jag hoppas ni har laddat hela dagen tjejer. för ikväll. då ni. då ska det äntligen avgöras. mina damer & herrar, det är dags för den största kvällen det här året. det är dags för evenemanget som lockar både gamla som unga, eliten och amatörer. tävlingen där publiksiffrorna stiger till skyarna. det är det här vi tränat för hela året. årets allra sista tävling. det är nu agnarna ska skiljas från vetet. eternal glory är vad som väntar vinnaren. det är dags nu. SPRINT KM.


Kommentarer
Postat av: H

jag säger bara en sak..... X-GLIDE!!!!

2009-12-17 @ 15:49:45
URL: http://hannawestrin.blogspot.com/
Postat av: F

vi får plussa på två sek på alla dina 25 or då HW! minst!

2009-12-17 @ 16:05:38
Postat av: Anonym

haha agnarna från vetet xd betet äre ju

2009-12-17 @ 17:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0