Caroline Palm




Vad deppar du till för låt när du är ledsen? Något lite mer pepp antar jag. Brukar inte trösta mig med någon musik direkt... Tycker mest synd om mig själv tills det går över.
Vill du ha barn? Jappjapp, inte än men senare. ska lära dom allt jag kan;D
Hur vig är du? Beror väl på hur man ser det. jag är väldigt mycket vigare nu än förr, men fortfarande väldigt ovig.
Har du sagt ”Jag älskar dig” och sedan ångrat dig? Nepp, tur det:) Inte seriöst till någon som jag ångrar iaf.
Brukar du bädda sängen? Nej, nej. Sånt tidsslöseri håller jag inte på med. Eller bäddar innan jag lägger mig förresten..... men det är mer värt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? " Men ovärt carro, man ska andå bara kunna jämföra dom! Hahaha! ><((*>"
Gillar du golf? Jag har nog aldrig spelat. Bara skjutit ut bollar, men tror inte det är något för mig.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Jaa.
Har du tänkt på något roligt och skrattat högt inför andra? Japps. Händer ibland när det är något riktigt roligt.. eller ibland behöver det inte va så skoj.
Har du varit riktigt kär någon gång? Ja, det skulle jag nog ändå säga.
Gillar du att gå promenader i regnet? Beror på. En gång efter ett damp-ryck hemma gick ja fram och tillbaka till stan (5 km dit, 5 km hem) i regnet.... Men då va det verkligen damp, så inget ja brukar göra dirr men då va det skönt.
Vad var det senaste du sa? " Jag orkar inte plugga mer!" till pappa...
Vem kramade du senast? Kommer inte ihåg. Kanske mamma, eller farmor igår..
Saknar du någon nu? Om jag tänker efter gör jag det. Så ingen som jag längtar ihjäl mig efter men saknar lite sådär:P
Äger du några converse? Jaa. Becka och ja har ett par svarta, sen ett par vita, och svart vita. Vilken färgklick man är(Y)
Är du allergisk i mot något? Nej, inte vad jag vet. Eller får utslag lite då och då.. Var jätte allergisk mot typ allt när jag var liten med det har gått över som tur va.

Kommentarer
Postat av: anonym

värt att bädda innan man lägger sig?

2009-12-15 @ 16:21:44
Postat av: Anonym

det blir inte mycket dina barn kommer kunna alltså.. stackars stackars.

2009-12-15 @ 16:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0