December

åhhh, vilken bra dag jag hade i går!
verkligen en toppenfödelsedag! hade lite släkt plus frida och krisse här på middag på kvällen. åt massa god mat, öppnade paket, och bara tog det lugnt. lite senare när farfar och farmor hade åkt hem tog jag och krisse en sväng till pulkabacken för att åka en stund. jättejuligt var det! helt tomt på folk och så snöade det lite fint sådär. riktigt kul och väldigt väldigt mysig! 
               
dagen i dag har inte varit fy skam den heller. tog lite sovmorron och låg ännu en morron kvar i sängen jättelänge och lyssnade på julmusik och halvsov. sen blev det en kortis på stan, lite träning och till sist julklappslek med de andra biglumpsen hemma hos sanna.
väldigt kul, väldigt hetsigt, väldigt mysigt och väldigt bra paket vi hade lyckats skramla ihop. tror vi har startat en ny jultradition faktiskt!
nu ska jag slå in de sista julklapparna, sedan är jag redo för julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0