Busy days..

bloggen dog lite här ett par dagar..
haft annat att pyssla med som i stället har tagit upp tiden. bland annat har jag åkt pulka, vart på stan, simmat, träffat folk, åkt skridskor, ätit julgodis & julmat, kollat film och vart ute och gjort juldagen osäker med katedraltjejerna.
var en riktigt kul kväll i går, även om det blev sjukt bökigt när vi mitt i natten skulle ta oss ut från nationernas hus..

kändes som det ser ut på titanic när de längst ner på båten blir instängda när båten sjunker å alla börjar trycka mot stängda dörrar. väldigt osmidigt och trångt. ingen kommer nån stans. men efter ett tag styrde vakter å folk upp de hela, så typ en timme senare hade vi rört oss de 4metrarna fram till gareroberna å kunde ytterligare 15min senare även hämta ut våra jackor.

men skit samma, hela resten av kvällen var lyckad, så jag ska inte klaga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0