Bloggsvacka?

lite bloggsvacka på min front asså.. de senaste dagarna har de inte hänt så himla mkt kul som jag känner föra att skriva om eller som folk kan vara intresserade av att veta mer om (till skillnad mot i vanliga fall då jag ju BARA skriver saker som kan vara av allmänt intresse..) men jajja, jag jobbar på det.
nu tar vi nya tag!

dagen har so far bjudit på ett benpass på lite över 5000. stängde av hjärnan på första serien och simmade sedan resten av passet utan att tänka. (Y)
hem å krypa ner i sängen i 13 min, upp och äta frulle, och ska nu cykla iväg mot universitetet för föreläsning. sen blir det stan, styrka, grupper, träning och årsmöte.
årsmöte=party! så om någon har en oplanerad onsdagskväll och vill ha nått lita lagom kul att hitta på så e de bara att joina partyårsmötet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0