årslista

sista dagen på året. varför inte en årslista?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? En hel del.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga eftersom jag ändå aldrig lyckas hålla dom.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Näe och tur är väl det.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej och det är jag hemskt glad över.
5. Vilka länder besökte du? Thailand och Grekland.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Lite mer "må bra" faktorer.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Svårt att säga, tror faktikst inte det.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag pallrade mig ur en riktig downperiod.
9. Största misstaget? Oj, det finns nog ett par. Dock inget jag kommer på såhär.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, det har jag.
11. Bästa köpet? Gud va svårt. Men körkortet är lätt den bästa investeringen.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Måste nog ha varit nöjen och shopping.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? "Fields of gold", alla David Gray låtar och en hel del Lasse låtar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och! I början av året var jag nere på botten, sen lagom till sommaren tog jag mig upp till toppen för att sedan få en höstsvacka. Men den senaste tiden har varit kanon!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Haft kul!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit så seriös hela tiden.
18. Hur tillbringade du julen? Med min familj och släkt!
19. Blev du kär i år? Nix.
20. Favoritprogram på TV? Jag är ingen TV-människa, men idol har ju alltid legat varmt om hjärtat. Ullared har jag ju i och för sig följt så det kan nog ses som ett favoritprogram.
21. Bästa boken du läste i år? Stieg Larsson-böckerna.
22. Största musikaliska upptäckten? Har nog inte gjort någon sådan upptäckt.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fick nog det mesta jag önskade mig.
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer faktikst inte ihåg.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Gick i skolan, hade mina simgrupper, tränade och blev firad av familj, släkt och carro på kvällen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, men vad tänker jag inte gå in på.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? FASHION! he he.
29. Vad fick dig att må bra? Underbara vänner och familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Oj, haha. Mums mums är en het kandidat.

nu ska jag ta en sväng på stan med mami. därefter blir det lugna gatan inför kvällen.
au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0