about you now

idag var jag HETS på träningen. sjukt skönt faktiskt. ganska konstigt hur det kan svänga så mycket. igår morse låg jag i min ensamhet och snurrade på, meter efter meter, och tyckte att kaklet var ovanligt tråkigt att titta på. men idag så, raka motsatsen. tur det kanske, vore ju trist att vara anti-hets alltid.

idag har jag kommit på att det inte är någon mening att lägga energi på saker man inte kan påverka (redan, jag vet). men faktiskt. just nu känner jag såhär, vill folk snacka så visst. någon gång tröttnar de väl.. sen vet ju alla att rykten är rykten, sjukt egentligen att folk snackar utan att ens veta ett dugg vad som är sanning. smällar man får ta!

sen, är inte frida för söt? vaknar av att hon gråter för att jag ska sluta simma. göllet då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0