Vuxenpoäng!

medans de andra små BL´sen chillade sista dagen på lovet  i dag har jag kammat hem lite vuxenpoäng genom att för första gången nånsin åka ut till universitetet.
gosh.
(okey, kanske lite minus för att jag var så övernervös i gårkväll att jag blev erbjuden, och även fick, skjuts dit och guidning fram till dörren.. men lets not focus on that!)
så, back to universitet och vuxenpoängen.
jag var där, var på upprop, lunch och en kort föreläsning. lite segt första stunden när man inte kände nån att prata med, men hittade efter en liten stund trevligt folk att snacka lite med så de va bra.

dock sög det att sen komma sent till träningen och simma passet typ själv. dessutom blev den lilla landträning vi gjorde innan vi hoppade i lite jobbigare än vanligt eftersom jag fick köra med krisse. vi kan väl säga som så att jag och frida är lite mer i samma storlek och lite mer i samma viktklass än vad jag och krisse är..


dusch å sedan nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0