segertåget

som frida skrev så blev det ett pass på 7300 för becka, mig och resten av sm-simmarna imorse. inte alls så farligt, men det beror nog på att det heller inte gick så fort för oss. för en gångs skull ingen hets, skönt. när jag kom hem och fått i mig frukost nummer två tänkte jag "sova en stund", jag vaknade klockan tolv efter cirka tre timmars sömn. sliten? kanske lite.

i lördags var det ju krogen som gällde för tove, samuel och mig. jag som var mest pepp innan var nog den som var minst pepp under kvällen. vi började hemma hos jonas sen blev det 55an och NH. ett helt okej kväll, eller den var mer än okej, som slutade lite oväntat kanske.

igår spenderade jag dagen i motala. först var det varamon och sen framåt kvällen var det kräftfiske dock utan någon fisketur, men ändå en riktigt mysig dag. kan nämna att jag körde hela vägen till motala utan ett ända problem. woho! :) lite pepp inför körlektionen imorrn ändå.

nu är det fika sen träning nummer två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0