paddis land

vart hos carro idag.
blev ivägkörd när hennes boy dök upp.
nejdå, han kan få låna henne i nåra timmar faktiskt ! :P 
men i morrn bitti hänkar jag carro till hennes land.
det blir mys !

myste med girlsen igår och i natt ja ! gött o träffa dom igen :D
haha, alla hade massa kul att berätta om också !

jag känner att jag nog är lite överaktiv på den här bloggen.
får nog ta o tagga ner mig lite va.

SKULLE JU VA KUL OM NÅN ANNAN AV TJEJERNA KUNDE SKRIVA LITE OM VAD SOM HÄNDER OCKSÅ !
men i morrn (?) kommer ju sanna hem, då ni ! :D


palmisarnas land. och asså nej, bilden är inte uppgjord eller så. asså jag bara satt där och spanade ut över horisonten och filosoferade ( jag är en tänkare, sådär djup ni vet ). och det bara råkade ligga en blombukett brevid mig också. men aa det klart ni fattade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0