these hard times

jag säger bara, 25-bana in my heart! dagens pass var det roligaste och lättaste på länge och det tror jag enbart beror på att vi äntligen fått kliva in i simhallen och plaska i 25-bassängen igen. dock kommer vi ju gå miste om ca 5 timmars frisk luft och lite solsken varje dag, men samtidigt slipper vi fiksmåsar och deras bajs. så det lätt värt det, 25:an är ju ändå mysigast!

idag har det varit full rulle. körlektion, lång skoldag och träning. kvällen har jag ägnat åt plugg eftersom jag imorgon kommer ha terminens första prov. eller prov, det är bara ett test. men prov som test, test som prov, man måste ju ändå prestera oavsett vad det kallas. får se hur det går, jag ljuger om jag säger att det känns bra. men hur ofta gör känns det bra innan ett prov egentligen? näe precis. så det är nog inte så mycket att fundera över.

nu ska jag joina min kompis john blundis blund ett par timmar så att jag är skapligt pigg till morgonträningen imorrn.


hittade en bild på festmuggarna från sommaren-08. finare muggar får man leta efter. dyrare kan också vara svårt att hitta. men söta var dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0