världens klumpigaste padda

jag är så sjukt trött nu. fattar inte varför vi måste ha den värsta uppstarten i hela sverige.
gör ont i typ alla muskler jag har, och belive me, det är många det.
tror nästan jag måste amputera både det ena o det andra om vi fortsätter såhär.
cred till mig som tog mig igenom ett bröstsims-pass i morse. heeeeja!


asså under vårt sommarlov från träningen, som va på 3 veckor, så lyckades carro paddan palm gå upp ganska många mjölkpaket.. ni skulle sett dubbelhakorna, ujujuj. men i alla fall, det jag skulle komma till va att jag faktiskt har ett bildbevis på hur denna viktökning gick över styr.
denna bro var, innan C gick på den, väääldigt stadig.
meeeen. som sagt. dom där dubbelhakorna och bilringarna gjorde sitt..




sanna är o nollar dom små nollorna nu. hoppas hon kör stenhårt med dom!
sjukt kul att spana in alla nollor på skolan nu också. sådär små va inte vi. nejnej. inte en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0