Två sommarhöjdare

börjar det bli dags att inse att sommaren nästan är över nu?
nej, jag är verkligen inte villig att säga att det faktiskt är höst, inte än, men det är nog faktiskt inte riktigt sommar längre. vi har börjat träna inne, det är ganska så mörkt när man går upp till morronträningarna, det är lite halvgrått ute, det blir mörkt ganska tidigt på kvällen...
det är lite mysigt med höst, men sommaren slår faktiskt alla andra årstider by far, å jag måste säga att summer of 09 var rätt så grym!
satt å kolla igenom en massa sommarbilder tidigare i dag, och kan konstatera att det hanns med en hel del under de veckor vi var lediga.
här har vi 2 av sommarens många höjdpunkter.
seglingen med PLUFS till öland
 
 
 

och snabbvisiten på gotland
 
 


okey, nu fska jag kanske sluta bildbomba här. men det jag ville komma fram till är iaf att denna sommar verkligen har varit riktigt mysig, och att jag hoppas att hösten inte är här riktigt än. jag vill ha lite mer värme först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0