Ut på cykeltur!

snart ska jag cykla iväg till universitetet. 
nervöst? jaa, lite.
med mitt icke befintliga lokalsinne är väl risken att jag tappar bort mig betydligt större än chansen är att jag kommer fram. jag har oddsen emot mig lixom.
men jag har förberett mig lite faktist.
kollat upp karta på eniro och dessutom skrivit ut tre kartor därifrån. så kommer jag inte fram i tid, eller inte alls, har jag iaf gjort så gott jag kunnat! :)
dessutom har jag ju faktiskt varit där en gång tidigare nu, så det ökar väl kanske chanserna att jag hittar dit lite grann iaf!
positivt!
ser det som en utmaning, eller iaf en ordentligt lång motionstur på min racercykel. det är tydligen straxt över en mil ut dit. kul.
note to myself: dags att ta tag i körkortet lite mer ordentligt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0