Tidig bedtime

jag och vilma simmade hela passet helt utan att fuska! det kan jag meddela att det inte var många som gjorde (lät bli att fuska alltså). det hoppades över metrar, det simmades med fenor och det fuskades med startider, men vi gjorde allt och var sjukt stolta över oss själva när passet var avklarat! :D
vi var på väg att ändra startiden lite på de sista 50orna fjäril, men kom fram till att "nejmen frida och carro klarade dehär, då måste vi oxå göra det!". sen när jag kommer hem erkänner paddan att hon och frida myglade de med!
moahahah, cred till vilma och mig!

nej nu tänker jag borsta tänderna, bädda ner mig och fortsätta på boken. myspysigt värre! i morron har vi ju sovmorron egentligen, men jag hade tydligen tid hos tandläkaren vid åtta så de blir till att maka sig upp hyfsat iaf.


sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0