rubriken då.

8200 meter för becka och mig nu på morgonen, check på den! dom andra små liven fick simma 1500 kortare, vilken lyx. men det var ett rätt segt pass måste jag säga, mest för att det tog en så himla tid men även för att det totalt var 14 stycken 400ingar och en massa arm. men nu så, nu ser veckan ljus ut, idag är nog den jobbigaste dagen. det fixar vi, nemas problemas!

pratade med erkan nyss. hon och carrobarro kommer hit imorrnkväll och sleepar over. hur bra? jävligt bra! längesen jag träffade mina motalabor så ser fram emot mycket skvaller, skratt och trams. sist båda var här samtidigt började carro gråta för att hon jhade fastnat med tungan i elvispen och erica hjälper inte till utan sitter och skrattar bredvid, haha. fina tjejer det där!


Kommentarer
Postat av: carro

fan vad söta vi är :D

2009-08-22 @ 20:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0