Ordning och reda.

kjell är här. datakillen på mammas jobb.
hans uppdrag: rädda min dator.
det ser ut att gå bra. rutor som tidigare blinkade illrött och sa att det var jätteöverfullt på hårdisken och absolut ingen plats kvar har nu fått en mer harmonisk blå färg och kan nu rymma lite mer bilder å andra bra saker.
TUMMEN UPP!
dessutom har han fått ordning på mitt i-tunes bibliotek, visat hur jag kan bränna dvder, sortera mina bilder, ta reda på vad det är som tar upp massa plats på datorn och en hel massa andra saker som jag absolut kommer ha glömt bort hur man gör till i morron.
med det är skit samma, min dator är på fötter igen och jag jublar!

nu är det borsta bissingarna och nattinatti som gäller, för i morron vid 05.40 drar vi igång triathlon omgång två! Woooohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0