New bike!

woohooo, jag har fått ny cykel!! :D
jag har de senaste typ 4 åren cyklat runt på mammas gamla cykel, men nu finally fick jag en egen ny. den gamla började bli lite hängig, sjunga på sista refrängen så att säga.. kedjan trasslar å växlarna har slutat fungera. kontigt att den har pajjat. ja menar, den är ju bara 20år gammal..
så i alla fall, i går åkte vi iväg å köpte ny. gillarn skarpt!

så ser den ut. fast svart. å minus dedära tant-nätet på bakhjulet. happyface!
när vi kom hem igen från affären hade jag fått lite trevligt besök här, så det blev chill och tidig bedtime eftersom vi båda skulle upp tidigt nu på morronen.
nu är det time för en liten powernap innan jag tar i tu med lite psykologiböcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0