Mysbesök

började dagen med att cykla in till stan. 5km senare inser jag och paddan att det är söndag, stan öppnar klockan 12, och vi är där 20 över 10. bara att hoppa upp på cykeln och cykla hem igen.
kul. jättekul.
blev ett stopp på ica på vägen hem för att köpa vattenmelon, den 3e vattenmelonen vi har käkat upp på 5 dagar.
way to go.
fick mysbesök av amelie å nea här en stund i dag oxå. mysmys att sola, bada och snacka en väldig massa skit med dem ett par timmar. nea drar iväg till usa om bara några dar, och amelie lär väl dra iväg till nya zeeland ganska så snart hon med. kors  taket, hur ska jag klara mig sen när amelie inte är hemma?!? 

nej, nu ska jag packa simgrejerna. i morron är det verkligen uppe med tuppen som gäller! fånga dagen, carpe diem. det är vad som gäller i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0