like a dead torsk

jag börjar nu sakta men säkert se en gnutta ljus i livet.
imorse trodde jag ärligt att jag skulle avlida.
jag såg mitt liv fladdra förbi ( precis som pepparkakan i shrek 3, HAHAAH ! )
men nu så ! bara tre pass kvar ! varav ett av dom är triathlon. mums.
sen ryktas det om typ klassfest på lördag. sounds gooooodie !

förstår om det är tradigt (helsingborgs-ord) o läsa om hur vår livslust försvinner mer o mer för varje dag som går.
men eftersom träningen tar all vår kraft så hinner vi inte va ute på så mycket andra äventyr..
men snart är vi väl redo för att göra världen lite mer osäker igen !



lite sådär btw kan jag ju meddela alla snyggingar som tänkt bjuda mig till balen i 3an.
- syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyynd ! to late guys !  


Kommentarer
Postat av: tessan

vem ska du dansa med frida? :)guuud vad kul !

2009-08-13 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0